Hij wordt al een grote jongen... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Hij wordt al een grote jongen... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Hij wordt al een grote jongen...

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

21 Februari 2012 | Nederland, Waalwijk

…en toen zette Sonam langzaam steeds meer kleine stapjes… Eten van een lepeltje is een koud kunstje geworden, soepstengels gaan erin als…soepstengels en zelfs het laten zien van een drinkbeker met aanmaaklimonade leidt niet automatisch meer tot waterlanders. En, geloof het of niet, maar de eerste stapjes beginnen ook voorzichtig lètterlijk te komen! Natuurlijk, een steuntje is voorlopig nog even noodzakelijk, maar deze steuntjes worden steeds kleiner: een laars van mama, een handvat van de keukenla of een stoelpoot…

Voor Sonam betekent dit een wereld van verschil: hij hoeft niet alles meer vanaf de grond te bekijken, maar kan nu ook ècht om zich heen gaan kijken. Met andere woorden: hij wordt stukje bij beetje, zowel letterlijk als figuurlijk, al een grote jongen, want een jochie dat staat is véél groter dan een jochie dat kruipt! Een grote stap voor een klein manneke!

Nog even, op herhaling, een berichtje over Sonams aankomstfeest-weekend!

Graag willen we nog even een paar dingen hierover kwijt:

- We houden beide dagen (zaterdag en zondag) open huis, vanaf 10.00 uur tot in de avond
- Natuurlijk zal Sonam soms slapen, maar het is voor ons niet te voorspellen wanneer…
- We zouden het fijn vinden als je via sonam_kamp@live.nl (GEEN spatie maar _ ) ons even laat weten OF en WANNEER we je mogen verwachten, zodat we voldoende lekkers in huis hebben
- Iedereen wordt blij van cadeautjes krijgen, maar voel je zeker niet verplicht! Alle e-mails, krabbels en kaarten zijn voor nu en voor later en prachtig aandenken voor Sonam
- Wil je toch graag iets geven, maar weet je niet goed wat of ben je bang dat Sonam het al heeft? Ons manneke is de afgelopen weken inderdaad al goed verwend en van "een envelopje" wordt Sonam altijd blij! Hij is immers dol op papier!

Tot snel allemaal!

• 22 Februari 2012 - 02:32

Odette & Vincent Van Der Koelen:

Heej Sonam en papa en mama,

Wat leuk om te lezen hoe je groeit en bloeit. Je zult papa en mama wel flink gaan bezighouden. Nu je kunt lopen, kun je je nog sneller verplaatsen en moeten papa en mama nog alerter zijn. Maar dat houdt ze lekker bezig.
    Liefs vanuit China,
    Quinn
    en Vincent & Odette

• 22 Februari 2012 - 18:12

Benno En Jeanet:

Hé, allemaal nieuwe foto's! Geweldig, dat is echt genieten....

• 23 Februari 2012 - 20:50

Marleen:

Hey Michel, Karen en sonam
    Wat leuk zeg om weer wat te lezen hier. En wat stoer dat Sonan het zo goed doet zeg.
    Ik wil graag 4 maart komen, maar zal nog even een mailtje sturen.
    Ik heb al wel een cadeautje gekocht. Kwam het tegen en vond het heel leuk, kon het niet laten liggen. Mocht Sonam het al hebben dan ga ik het gewoon terugbrengen.
    En wat een schattige foto's zeg. Geniet er nog lekker van! Tot volgende week zondag

• 23 Februari 2012 - 20:54

Marleen:

Trouwens, wel grappig om dat speelbord in de box te zien.....wij hebben exact dezelfde thuis van vroeger. Haha