Muziektip Dag 15 - Reisverslag uit Peking, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Muziektip Dag 15 - Reisverslag uit Peking, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Muziektip Dag 15

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

14 Januari 2015 | China, Peking

Bon Jovi - I Got The Girl

http://www.youtube.com/watch?v=sK2c3tpB3WY

It feels like I'm walkin' on air
Walk down our street
When the neighbors stop to watch us going by
You can hear 'em talking (let them talk)
Sometimes I think that you're the only reason
The sun still shines (when it shines)
And when this wicked world starts bringing me down
I tell myself that I'm one lucky guy

I got the girl (holding all the cards)
I got the girl (she's a work of art)
I got the girl (who's gonna break my heart)

She likes to wear her stripe with her plaids
Won't brush her hair (I swear)
She don't like wearing shoes in December
But I don't care what she wears

I got the girl (holding all the cards)
I got the girl (she's a work of art)
I got the girl (who's gonna break my heart)

If I was a holy man I'd get down on my knees
So the angels that watch over her would give a break to me
Holy Mother of saint bubble gum and Sister band-aid knees
Won't you please pray for the ones like me

But the truth is someday
Somebody is gonna take her from me
But the queen of hearts will always be
A five-year-old princess to me (to me)

I got the girl (holding all the cards)
I got the girl (she's a work of art)
I got the girl (who's gonna break my heart)

I got the girl (she's gonna leave her mark)
I got the girl (she's a work of art)
I got the girl (she's gonna break your heart)
I got the girl, oh yeah
I got the girl, I got the girl
She's gonna…
I got the girl, yeah
I got the girl, I got the girl
I got the girl

  • 14 Januari 2015 - 22:06

    Jeannette Coppens:

    Ja lieve mensen, ik moet er toch altijd even op reageren, wat een verhaal alweer.
    Allereerst de vreselijke smog, je zou er ademnood van krijgen, dit is echt erg, en hebben jullie daar geen last van, en Sundy?
    Verder gaat die kleine heel goed in haar velletje zitten, ik geniet er echt van, ze is echt over een bepaald punt heen, of ze merkt dat deze nieuwe mensen haar pappie en mammie zijn, vandaar dat ze dus ook mama zegt, gewoon aanleren zou ik zeggen, wel net zo duidelijk voor haar. en ja, nu kunnen jullie zo af en toe nog wat genieten als Sundy slaapt, maar grote broer, [ want dat is ie dadelijk echt hoor] die zal dadelijk, als jullie terug zijn, wel laten weten dat hij er ook nog is, en hoe. Zo gaat dat als er een tweede bij komt, dus dat wordt aandacht goed verdelen, makkelijk is dat niet altijd, want Sundy is geen heel klein babietje meer, en door al het nieuwe voor haar, heeft ze ook nog echte aandacht nodig. Het komt echt heus wel goed, maar het zal even tijd nodig hebben.
    En dan nog iets, raar maar waar, meisjes willen dolgraag veel aandacht van vader, dus Michel, maak je borst maar nat, wel leuk hoor, dat zeg ik er wel even bij.
    Nog enkele daagjes, en dan kunnen de omas's en opa's ook genieten van hun tweede kleinkind, en genieten zullen ze, dat weet ik zeker, want dit meisje gaat daar wel voor zorgen, zelfs ik geniet er van, dat ze plots zulke vorderingen heeft gemaakt, ik hoop ook dat ik dit kleine schatje gauw zal mogen ontmoeten.
    Tot mails maar weer, en een lieve groet uit Waalwijk van Jeannette en Ton.

  • 15 Januari 2015 - 17:22

    Guus En Tineke Peltenburg:

    Hallo Karen en Michel,

    Wat fijn om zulke nieuwe positieve berichten te lezen.
    Fijn dat het nu beter gaat met Sundy!
    Een hele goede reis en geniet nog even van de laatste dagen.

    Groetjes,

    Guus en Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Sundy (januari 2015)

Weer op wereldse reis!

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2015

Zus en zo

28 Januari 2015

Foto's!!!!!

26 Januari 2015

Muziektip De eerste week thuis

26 Januari 2015

De eerste week thuis

18 Januari 2015

Muziektip Dag 19
Michel & Karen

Adoptie #1: Sonam - Nanjing, China: dec2011/jan2012 Adoptie #2: Sundy - Qujing, China: jan2015

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 198008

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Sundy (januari 2015)

29 December 2011 - 18 Januari 2012

Sonam (januari 2012)

Landen bezocht: