Muziektip dag 12 - Reisverslag uit Beijing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Muziektip dag 12 - Reisverslag uit Beijing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Muziektip dag 12

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

10 Januari 2012 | China, Beijing

Het Vliegtuiglied - Guustje

http://www.youtube.com/watch?v=n21MHiBfEZM

Ik lig in het gras, en ik kijk omhoog
Al die witte wolken, zien er vrolijk uit
Er vliegt een vliegtuig voorbij, dwars door de regenboog
Hallo vliegtuig
Als jij dan ook bij me bent, dan spring ik torenhoog

En ik vlieg vlieg vlieg als een vliegtuig
'k ben zo sterk sterk sterk als een tijger
en zo groot groot groot als een giraf
zo hoog oh oh oh
En ik spring spring spring op en neer
en ik zwem zwem zwem naar je toe
en ik neem neem neem je bij de hand
'k vind je leuk en ik lach

't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala

En ik vlieg vlieg vlieg als een vliegtuig
'k ben zo sterk sterk sterk als een tijger
en zo groot groot groot als een giraf
zo hoog oh oh oh
En ik spring spring spring op en neer
en ik zwem zwem zwem naar je toe
en ik neem neem neem je bij de hand
'k vind je leuk en ik lach

't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala

En ik vlieg vlieg vlieg als een vliegtuig
'k ben zo sterk sterk sterk als een tijger
en zo groot groot groot als een giraf
zo hoog oh oh oh
En ik spring spring spring op en neer
en ik zwem zwem zwem naar je toe
en ik neem neem neem je bij de hand
'k vind je leuk en ik lach

't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala

En ik vlieg vlieg vlieg als een vliegtuig
'k ben zo sterk sterk sterk als een tijger
en zo groot groot groot als een giraf
zo hoog oh oh oh
En ik spring spring spring op en neer
en ik zwem zwem zwem naar je toe
en ik neem neem neem je bij de hand
'k vind je leuk en ik lach

't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't Is vandaag de mooiste dag lalalalala
't is vandaag de mooiste dag

  • 11 Januari 2012 - 13:29

    Lizzy:

    Ik vind het zo ontzettend gaaf dat Sonam nu eindelijk jullie zoon is. Geniet nog van jullie tijd daar, en kom hem snel aan alle spot ooms en tantes showen ;)!
    Liefs,
    Lizzy

  • 11 Januari 2012 - 15:09

    Myrra:

    Wat een belevenissen allemaal! Maar goed dat Sonam inderdaad nog zo klein is, en alle vertrouwen in jullie heeft, dat moet een fijn gevoel zijn! Maar intussen heeft meneer wel al een eigen paspoort natuurlijk, een echt globetrottertje!
    En dank voor deze toevoeging aan het liedjesboek, vreemd genoeg is deze nieuw voor me, dus we moeten nog even gaan oefenen, want deze hoort er wel bij natuurlijk ;-)
    Hopelijk zet de verkoudheid niet door, en kan de chinese thee wat verlichting brengen. Sterkte met de volgende rits documenten, en nog veel plezier in Beijing!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Sonam (januari 2012)

Adoptie reis

Recente Reisverslagen:

24 December 2012

Een jaar later...

21 September 2012

Op veler verzoek...

22 Februari 2012

Muziektip week 8

21 Februari 2012

Hij wordt al een grote jongen...

07 Februari 2012

Muziektip - een maand samen
Michel & Karen

Adoptie #1: Sonam - Nanjing, China: dec2011/jan2012 Adoptie #2: Sundy - Qujing, China: jan2015

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 198248

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Sundy (januari 2015)

29 December 2011 - 18 Januari 2012

Sonam (januari 2012)

Landen bezocht: