Stoptrein wordt TGV - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Stoptrein wordt TGV - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Stoptrein wordt TGV

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

28 November 2011 | Nederland, Waalwijk

WE GAAN 29 DECEMBER NAAR CHINA!!

We zijn gebeld dat onze LOA binnen is!!! Aangezien wij een BKA 2005 hebben, hoeft ons dossier voor afreizen NIET geaccordeerd te worden door ministerie van Justitie, waardoor we de achterstand tov de reisgroep die eind december vertrekt in één klap kunnen inhalen!!
We gaan nu natuurlijk alles op alles zetten en regelen dat we over 4 weken naar Sonam toe gaan!

• 28 November 2011 - 22:19

Suus:

Snap niks van alle termen, maar jullie gaan dit jaar nog naar China!! Hoe ontzettend gaaf, zeg!! Heel veel plezier met voorbereiden... Nu moeten jullie nog hard aan de slag! :) Superveel plezier met de voorpret!

Groetjes,
    Susanne

• 04 Januari 2012 - 17:30

Jeannette En Ton:

Lieve Karen en Michel, Wij willen jullie al zovast vanuit Waalwijk van Harte feliciteren met jullie zoontje Sonam, eindelijk hebben jullie hem nu mogen knuffelen, dit is zo mooi, daar zijn eigenlijk geen woorden voor. Dit kindje is van jullie, voor altijd. Geniet maar met volle teugen, en wij komen hem natuurlijk, zogauw het kan bewonderen. Het kaartje hebben we inmiddels al mogen ontvangen, en Oma gefeliciteerd, want ook je ouders kunnen niet wachten, totdat jullie drieën terug zijn in Nederland. Een hele dikke knuffel van ons. Tot gauw!!!

• 08 Februari 2012 - 10:09

Robert: