Dag 4 - op naar Nanjing - Reisverslag uit Nanjing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Dag 4 - op naar Nanjing - Reisverslag uit Nanjing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Dag 4 - op naar Nanjing

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

02 Januari 2012 | China, Nanjing

Ik ben vandaag wakker geworden van de wekker – de “niet-meer-uitslaap-theorie” gaat vandaag dus niet op!
Gisteravond hadden we alles al ingepakt, dus een rustig begin van de dag.

Het vertrekken naar het vliegveld, inchecken en security check verliep uiterst snel en soepel, waarbij we binnen 15 minuten ook al mochten boarden. Kort na stijgen en vlak voor landen even flinke turbulentie, maar verder goede vlucht gehad.

Ook hier werden we opgewacht door een gids, Denise. Zij heeft op weg naar het hotel (50 min.) al het een en ander vertelt over de komende dagen, maar morgenochend volgt een uitgebreidere briefing.

Het hotel is echt super-de-luxe en een mega-kamer dat we hebben!! Het bedje voor Sonam stond ook al klaar, wat toch een heel bijzonder gevoel :’-x (ja, emo-kippetje!) was om te zien…

De rest van de namiddag zijn we de (winkel)straten in de omgeving van het hotel gaan verkennen. Opeens overal kinderkleertjes en zelfs een heuse kinderstoffen-winkel, daar zal ik zeker nog een keer binnenwandelen de komende week!!

Weetje… dat rochelen en fluim-spugen ook in het vliegtuig gewoon doorgaat? Gelukkig wel in een papieren zakje, maar niet echt lekker als het je achterbuurman is!

Muziektip van de dag:
Wanna get to know you that good - Shania Twain

• 02 Januari 2012 - 15:17

Opa:

Ga zo lekker door en geniet van alles wat je te zien krijgt.
    Succes woensdag, ik blijf jullie volgen
    Opa

• 02 Januari 2012 - 15:18

Opa Gans:

Was natuur;okl van Opa Gans.

• 02 Januari 2012 - 15:59

Esther Kuijsten:

Lieve Karen en Michel,

een heel mooi 2012 toegewenst!

Bijzonder lijkt me, zo'n bedje in jullie kamer. Rondkruipen daar lijkt me een ervaring voor een kind.
    Geniet van alles wat jullie zien en nog even van het 'met z'n tweetjes zijn'.

Liefs van Esther

• 02 Januari 2012 - 16:44

P&Mgenieten Morgen E:

Wat een mooi kamer hebben jullie in Nanjing.
    Wat zal Sonam straks lekker liggen in dat mooie bedje.
    In de kamer kan hij ook lekker rondkruipen.
    Bedankt voor de fantastische Skype-contacten die wij
    vandaag en gistern met jullie hadden. Heel veel

• 02 Januari 2012 - 16:49

P&M:

Soms gaat het zo vlug en mijn bericht was nog niet af maar.....
    Jullie begrijpen wel dat wij hopen dat jullie heel veel genieten nu en ook in de komende
    dagen en jaren. groeten P&M

• 02 Januari 2012 - 19:36

Jeanet:

Wat een pracht van een kamer. En wat leuk dat het bedje al klaar staat!!! Dat geeft toch wel een heel apart gevoel. Stad lijkt er leuk uit te zien. Karen, wat zul je je uitleven in die stoffenwinkel! Wanneer zien jullie Sonam voor het eerst?

Liefs van Jeanet.

• 02 Januari 2012 - 19:42

Marlies:

Wat zal Sonam zich welkom voelen! We tellen heel hard mee af naar woensdag.

Veel liefs,

Marlies

• 02 Januari 2012 - 19:50

Wendy:

Hallo karen en michel.
    Leuk om jullie verhalen tot nu toe te lezen en de foto s te bekijken. zo krijg je een goed beeld hoe jullie het daar hebben. nu komt het echt dicht bij dat jullie met zn drietjes zullen zijn. spannend voor nu nog.we volgen jullie verhaal op de site.
    Groetjes michel en wendy. ook namens harry en janny want daar zitten we nu.

Veel succes woensdag

• 02 Januari 2012 - 19:59

Andre En Lianne:

.........en vooral doorgaan met de verhalen , foto's en liedjes !

ik heb er nog één voor a.s woensdag : ...it's a beautiful day ...!!!!!!!!!!

andre , lianne, bart en julea

• 02 Januari 2012 - 22:24

Angela, Ruud & Fay:

Lieve Karin en Michel,
    Allereerst nog de beste wensen voor 2012.
    2012 kan voor jullie al niet meer stuk, als jullie dit lezen nog 1 nachtje slapen en dan sluiten jullie Sonam in jullie armen en in jullie hart.
    Geniet vandaag nog even van de momentjes met z'n 2.
    En Karin niet de stoffenwinkel leeg kopen, het moet ook nog in je koffer mee terug ;)
    Liefs
    Angela, Ruud & Fay

• 02 Januari 2012 - 23:00

Fam.Kruip,Zhengzhou:

Hallo reisgenoten,

Wat leuk om ook jullie te kunnen volgen en wat een goed met de muziektip erbij.
    Nou, wat een gespreid bedje en een grote kamer...
    Wij wensen julllie nog een fijne en succesvolle wachtdag toe ! Ga lekker shoppen en leef je uit voor jullie zoon !!

Liefs Fu Min, Michel en Patricia.

• 03 Januari 2012 - 09:22

Linda:

Het is bijna zover! Spannend dag morgen. Het zal zo bijzonder zijn voor jullie om Sonam eindelijk in 'het echt' te zien, en dan vervolgens voor altijd met elkaar verbonden te zijn. Geniet van het moment!

• 03 Januari 2012 - 11:10

Maurice:

Karen en Michel,

Natuurlijk allereerst de beste wensen voor 2012!! Wellicht al met zijn 3-tjes als jullie dit lezen. Veel geluk als gezinnetje, geniet ervan.

Gr. Maurice

• 03 Januari 2012 - 14:33

Francis En Piet:

Hallo Karen en Michel
    Bijna is het zover, nog een nacht slapen en dan kunnen jullie Sonam in jullie armen sluiten. Hier hebben jullie zo lang naar toegeleefd, dus geniet ervan. Sonam z'n bedje is al gespreid in jullie mooie kamer. Wij blijven jullie volgen.
    Groetjes Francis en Piet