Kinderkamer - gordijnen - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Kinderkamer - gordijnen - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Kinderkamer - gordijnen

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

30 November 2011 | Nederland, Waalwijk

Na het voorstel hadden we de toekomstige kinderkamer leeggeruimd en die zijn we nu aan het vullen...

Oma K. is nu bezig met de gordijnen, kan niet wachten totdat deze hangen...

  • 01 December 2011 - 23:58

    Marije:

    Dat vind ik ook echt zo'n oma-klusje!

  • 11 December 2011 - 11:29

    Fam. Duijzer:

    We hebben jullie weer gevonden. Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon, maar inmiddels natuurlijk al bijna onderweg. Groeten van 15 km verderop.

  • 11 December 2011 - 15:59

    Rianne Van Vondel:

    Ja super hè een zoon!!
    Bedankt voor je berichtje. Jullie ook gefeliciteerd! Wanneer denken jullie af te reizen?

    Groetjes Rianne
    www.vanvondel.waarbenjij.nu

  • 11 December 2011 - 20:45

    Fam Mandemakers:

    Hallo,
    Kwam op jullie site terecht en zie dat jullie uit waalwijk komen.
    Wij ook,vandaar mijn reactie
    Als moeder van 1 dochter en een zoon uit China feliciteer ik jullie van harte mijn je zoon.
    Wij hebben vorig jaar onze zoon opgehaald, ook na overstappen naar SN en hadden de LOA ook gelijk met het voorstel binnn.
    Heel veel plezier met de voorbereidingen en een hele goede reis alvast. En wie weet komen we elkaar nog eens tegen in de Els ofzo.
    Groetjes Tine Mandemakers
    www.taohalen.waarbenjij.nu

  • 12 December 2011 - 11:06

    Linda (RCI):

    Ik zal zeker regelmatig een kijkje nemen hier! Succes met de laatste voorbereidingen.

  • 17 December 2011 - 12:00

    Moniek Duyzings/B&B :

    hoi Karen,
    Allereerst bedankt voor je krabbeltje in ons gastenboek (doe je dat ook nog digitaal?)
    wat een verassing: jullie MIKAdroom!
    Jullie zijn het vierde stel dat ik ken met een geadopteerd kindje. Wat spannend allemaal!
    Afgelopen zomer was er een stel met 2 geadopteerde kindjes in onze B&B en dat waren weer vrienden van mensen die ik ken via de peuterspeelzaal, omdat hun geadopteerde kindjes bij mij op de speelzaal zitten. Aparte naam ook Sonam. Wat betekent het en hoe kwamen jullie hierop uit?
    En hoe krijg je nou een jongetje uit China, ik dacht dat daar alleen meisjes ter adoptie vandaan kwamen? Mijn man heeft 10 jaar een winkel in chinese antiquiteiten in amsterdam gehad en 10 jaar geleden hebben we zelf een rondreis gemaakt door China (helaas maar voor 3 weken).
    Mag ik jullie alvast feliciteren? Is alles al rond en definitief? Ik ken jullie achtergrond niet maar ik twijfel er niet aan dat dit kindje in een warm nest terecht zal komen. Ik zou het leuk vinden om nog eens wat van je te horen. Ik wens jullie een fijne 'kraamtijd' toe!!
    HARTELIJKE GROETEN,
    Moniek


  • 08 Januari 2012 - 12:26

    Bert En Jet:

    Karen en Michel

    Jullie Mikadroom is uitgekomen. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje.
    Heel veel geluk en gezondheid toegewenst. Het is een lief kereltje geniet ervan.

    groetjes Bert en Jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waalwijk

Sonam (januari 2012)

Adoptie reis

Recente Reisverslagen:

24 December 2012

Een jaar later...

21 September 2012

Op veler verzoek...

22 Februari 2012

Muziektip week 8

21 Februari 2012

Hij wordt al een grote jongen...

07 Februari 2012

Muziektip - een maand samen
Michel & Karen

Adoptie #1: Sonam - Nanjing, China: dec2011/jan2012 Adoptie #2: Sundy - Qujing, China: jan2015

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 746
Totaal aantal bezoekers 198357

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Sundy (januari 2015)

29 December 2011 - 18 Januari 2012

Sonam (januari 2012)

Landen bezocht: