Bijna klaar... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Bijna klaar... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Bijna klaar...

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

26 December 2011 | Nederland, Waalwijk

OK, het was een heel tijd stil, maar de voorbereidingen vergen toch meer tijd dan gedacht! Ik heb nu tot eind maart (!!) verlof en Michel heeft morgen zijn laatste werkdag.

Het kamertje is nu klaar! Alle kleertjes liggen gewassen te wachten totdat Sonam ze aan kan. Dank jullie wel, gulle gevers!!

De komende dagen gaan we de koffers pakken en dan OP NAAR SCHIPHOL!

• 26 December 2011 - 21:24

Odette & Vincent:

Wij wensen jullie een hele goeie reis. Hopelijk verloopt alles een beetje soepel. We zullen jullie op de voet volgen. Veel succes en we denken aan jullie.

Odette & Vincent

• 27 December 2011 - 07:01

Chantal En Mannen:

Het aftellen is nu echt begonnen! Op naar sonam, en wat komt hij in een mooi kamertje te slapen!
    Geniet van China en we blijven jullie volgen.

• 27 December 2011 - 09:15

Kelly:

Heel veel in China! Het zal wel vreemd zijn om ineens een kind in je handen te hebben die voor jullie is. Geniet ervan en geniet vooral van elkaar!

Het is in ieder geval een mooie manier om 2012 te beginnen. het jaar kan nu al niet meer kapot voor jullie.

Mocht je nog meer kleren nodig hebben dan geef maar een gil dan duik ik bij ons ook nog de kast in. Ook voor speelgoed en dat soort zaken roepen want we hebben genoeg (meer dan zelfs...)

Enne het is een heel leuk kamertje geworden!!

Enjoy the journey of your life!

Groetjes Kelly

• 27 December 2011 - 13:16

Peter En Annemarie:

Bijna is het zover, eindelijk die bijzondere reis naar jullie zoontje.
    Wij wensen jullie heel veel geluk en een mooie reis toe. We zullen jullie op afstand volgen en hopen jullie snel te kunnen volgen.

Groetjes Peter en Annemarie

• 27 December 2011 - 13:54

Francis En Piet:

Het begint nu op te schieten. Nog enkele dagen en jullise gaan aan de bijzondere reis beginnen om jullie zoon op te halen. Sonam komt straks thuis in een mooie kamertje.
    Wij wensen jullie een mooie reis, veel geluk en over enkele weken weer gezond en wel terug in Nederland met z'n drietjes.

Groetjes Francis en Piet

• 27 December 2011 - 14:27

Neef Andre En Lianne:

Hey

We willen jullie vanuit Hardenberg een hele goede reis wensen naar China..OP NAAR SONAM !
    We vinden het super mooi voor jullie dat jullie de zorg voor Sonam op jullie mogen nemen. Hij kan het niet beter treffen en dat kamertje ziet er ook prachtig uit. We hopen dat jullie genieten van elkaar in China en daarna de tijd krijgen om aan elkaar te wennen uiteraard maar we weten zeker dat dat wel gaat lukken !
    Jullie zijn al eens hier geweest , wie weet komen we in 2012 eens bij jullie aan !

Liefs,
    Andre , Lianne, Bart en Julea

• 27 December 2011 - 15:32

Maartje:

Karen en Michel, Heel veel succel en plezier daar in china. Nog even en jullie mogen Sonam in jullie armen sluiten.
    Geniet vooral van alles wat jullie nu gaan meemaken!!

Maartje

• 27 December 2011 - 19:40

Arno & Daniëlle:

Hey Karen / Michel,

Heel veel plezier, geniet er van en we zien jullie van zelf wel weer terug in NL. Wel leuk als je de reisveslagen bij kunt houden zodat wij een beetje op de hoogte blijven...

• 27 December 2011 - 20:32

Carmen En Mira :

Ziet er mooi uit hoor!!! Bijna is het zover. Ik ga jullie zeker volgen. Een goeie reis en veel plezier nog met de voorbereidingen..

• 28 December 2011 - 11:52

Geertje:

Wat hartverwarmend om de toekomstige kamer van Sonam te zien. Daar gaat ie over paar weekjes toch maar mooi slapen.
    Lekker genieten de komende tijd!!!

Dikke X Geertje

• 28 December 2011 - 12:58

Ton En Lia:

Nu wordt het wel echt spannend, hè?
    Heel veel succes in China en alle goeds voor 2012!!!

• 28 December 2011 - 14:33

Bert & Maria:

Nou Karen en Michel het staat nu echt te gebeuren. Nog maar een dag verwijderd van jullie lang gekoesterde droom. Jullie vertrekken morgen naar China het land waar jullie een kindje mogen ophalen. Jullie zoon Sonam zal een warm onthaal krijgen daar zijn wij van overtuigd.
    Wij wensen jullie een hele goeie reis. De dag dat jullie Sonam in jullie armen mogen sluiten zal een hele speciale worden. We zullen jullie blijven volgen. heel veel liefs van ons. xx

• 28 December 2011 - 20:41

Anita Snijders:

Hallo jullie 2, binnenkort fam. ...
    We kennen elkaar niet , maar ik heb gelezen en gezien dat jullie snel afreizen naar China om jullie kindje te gaan omhelzen , en Nederland te laten beleven.
    We wensen jullie heel erg veel genot, want dat moeten jullie zeer zeker doen hoor! Het is er fantastisch! Wij mochten 2x afreizen naar China voor onze dochter en zoon, en het is oh zo bijzonder!!!!! We wensen jullie heel veel plezier, en geniet van deze bijzondere ervaring, en bedenk ; alles komt goed!
    Groetjes van Anita S.

• 28 December 2011 - 20:43

Bas En Jasper:

Heel veel plezier de komende weken!
    We houden jullie blog in de gaten voor updates :-)

• 28 December 2011 - 20:54

Marleen:

Hey Lieve Karin en Michel
    Ik wil jullie een hele goede reis wensen en een fijne tijd natuurlijk.Dat jullie hem maar snel in jullie armen mogen sluiten! Wat een prachtige kamer hebben jullie gemaakt voor hem zeg. Geniet overal van, ondanks dat het natuurlijk mega spannend is! Ik denk aan jullie.
    Groetjes Marleen

• 28 December 2011 - 21:09

Gerard En Familie:

Hoi Karen en Michel,

Wij willen jullie een goede reis toewensen en wij zullen jullie vanuit Nederland blijven volgen daar in China. Alvast een fijne tijd toegewenst!!!
    Gerard,Karin, Maaike en Nienke Smits

• 28 December 2011 - 21:17

Tante Bertha:

Leuk om jullie ook te kunnen volgen.
    Het kamertje ziet er prachtig uit.
    Sonam is bij jullie echt welkom en zal een goede toekomst te gemoed gaan.
    Geniet van de mooie tijd die jullie gaan krijgen.
    Goede reis en als jullie terug zijn komen we snel op visite.
    Groeten van oom Jan en tante Bertha.

• 30 December 2011 - 17:28

Marij Den Teuling:

Wat een prachtig kamertje, Karin en Michel. Een prachtig, warm bad voor Sonam. Jullie afscheid van 2011 wordt super en het begin van 2012, grandioos! We zullen jullie via 'waar ben jij nu', volgen en wensen jullie een fijne tijd in China, het geboorteland van Sonam en natuurlijk een prima terugreis met julie zoontje!
    Lieve groet, John en Marij

• 08 Februari 2012 - 10:15

Robert:

Je kunt zien dat er hard gewerkt is. Het een leuk kamertje geworden voor Sonam.