Dag 1 - aankomst Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Dag 1 - aankomst Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Dag 1 - aankomst Beijing

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

30 December 2011 | China, Beijing

Ni Hoa, vanuit een koud maar ook saai (smog?) Beijing!
Het viel niet mee om alles in te pakken vanmorgen, aangezien we maar 20 kg pp in 1 bagagestuk mee mochten nemen en daar moeten dan de spullen van Sonam ook in zitten! Na veel gefoeter en nog meer spullen thuis laten, is het toch allemaal gelukt. De vlucht is prima gegaan en inmiddels zijn de eerste inkopen ook al gedaan bij de Carrefour die werkelijk bijna alles verkoopt, zelfs levende (goud)vissen in glazen bakjes van nog geen 4 cm doorsnee…
We gaan zo ergens iets eten (nu hier 18.30 uur / bij jullie 11.30 uur = tijdsverschil van 7 uur) en dan lekker verder rustig aan doen. Morgen staat een groepsexcursie op het programma naar de muur en het zomerpaleis.

Weetje…
… dat ze hier echt niet uitkijken in een winkel: DAAR staat wat ik hebben wil en ik kijk echt niet of er nog meer mensen in het gangpad lopen.

• 30 December 2011 - 10:58

Benno:

Fijn om al zo snel na aankomst wat van jullie te lezen, super! En excursies geven misschien ook wel een beetje vakantiegevoel en ontspanning, hoewel alles natuurlijk heel spannend blijft.
    groetjes,
    Benno

• 30 December 2011 - 11:03

Boukje:

Goh, gisteren sprak ik Michel nog en nu al aan het boodscahppen doen in China! Dat gaat snel!

• 30 December 2011 - 11:04

Marlies En De Rest:

Hoi pa en moe in spe,
    Leuk, nu al een berichtje van jullie! Fijn dat het allemaal goed ging. Maak er wat leuks van daar. Veel groeten van ons allemaal

• 30 December 2011 - 11:14

Marjolein:

Ben benieuwd wat jullie van het zomerpaleis vinden! en waar jullie de muur zullen bezichtigen, ik was in Mutianyu. Veel plezier!! Liefs, marjolein

• 30 December 2011 - 12:20

Ceriel:

Hoi Karen en Michel,

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Ik wil jullie bij deze nog een goede tijd in China toewensen. We zien jullie graag in januari weer als trotse ouders terug!

Groeten,
    Ceriel

• 30 December 2011 - 14:02

Odette:

Geniet van de komende dagen in China en straks natuurlijk van Sonam.

• 30 December 2011 - 17:50

Tante Bertha:

Fijn dat de reis goed gegaan is.
    Veel plezier en succes met alles wat jullie gaan beleven daar.

• 30 December 2011 - 18:15

Chantal Martijn Kai:

Ni hao...wow jullie zijn er! Weer een stap dichter bij jullie kanjer!een jaar geleden liepen wij daar nog, en nu zijn jullie er gelukkig ook.eetse voor straks ..mmmm heerlijk!wie hebbenjullie als gids?
    Veel plezier morgen! Liefs

• 30 December 2011 - 18:44

Jeanny:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van het vakantiegevoel en veel succes!!!
    Veel groeten van Frans en Jeanny.

• 30 December 2011 - 20:41

Moniek (B&B De Tulp):

Hoi Karen,
    Zo, nu gaat het grote avontuur voor jullie beginnen. Wat spannend allemaal!
    Wanneer gaan jullie Sonam ontmoeten?
    Ik wens jullie heel veel succes en geluk toe met zijn 3-en strakjes!
    groetjes en ik blijf jullie nog wel even volgen!

• 30 December 2011 - 22:04

P&M:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Wij hopen dat jullie genieten van het verblijf in China.
    Dat de vrije tijd, maar vooral het contact en het verblijf met Sonam jullie een fijn gevoel zal geven.
    Groeten en een goede tijd in China.
    P&M uit Waspik

• 30 December 2011 - 23:36

Jan En Karin:

Hoi Michel en Karen,
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen tijdens dit mooie moment in jullie leven.Strakjes komt nu heel dichtbij.

lieve groetjes,
    Jan en Karin

• 31 December 2011 - 13:12

Monique Tennis:

Hé,

Zijn jullie wel goed? Carrefour is toch een Franse keten?
    Leuk om te lezen hoe het aan de andere kant van de wereld met jullie gaat. Geniet ervan, ook al lijkt het me allemaal erg onwerkelijk.

Heel veel groeten

• 31 December 2011 - 16:10

Miranda:

hoi hoi,

hier een "via overdemuursite meelezer" hou ik jullie site zo goed in de gaten zijn jullie mij er toch tussen uit geglipt en zitten jullie al lekker in china. Fijn dat de vlucht goed is gegaan.

jullie hebben de eerste excursie er al opzitten lees ik. leuk hoor.

Jullie vliegen in het nieuwe jaar naar de provicie??

groetjes

Miranda