Muziektip dag 8 - Reisverslag uit Nanjing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Muziektip dag 8 - Reisverslag uit Nanjing, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Muziektip dag 8

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

06 Januari 2012 | China, Nanjing

Slapeloze Nachten Lichter Laaie

http://www.youtube.com/watch?v=ixovEiUyjgs

Bijna vijf voor twaalf ik zet wat dingen op een rij
Wat simpele gedachten dansen een voor een voorbij
'k Probeer het los te laten, maar er schiet zoveel door me heen
En het is bijna vijf voor een

Tien voor half twee ik duw de dekens van me af
Ik stel hardop wat vragen, maar 't plafond zwijgt als het graf
Heel de wereld slaapt, maar ik zit vol met energie
Mijn god wat vliegt de tijd, het is al tien voor half drie

refr:
Slapeloze nachten wakker met mijn ogen dicht
Ik hink op tien gedachten aan de horizon al licht
Dit is de tweede nacht alweer, oh ik verdraag het echt niet meer
Rusteloze uren ik probeer uit alle macht maar ik word ingehaald door de nacht

Zeven over vier ik volg een schaduw op de muur
Er uit om wat te drinken, het is olie op het vuur
Achter de piano, ik ben weer volop in bedrijf
De nacht is zo voorbij, het is al zeven over vijf

refr.

's Middags om een uur of een, dan stort mijn hele wereld in
'k Loop als een zombie door de kamer
Ik ben vreselijk moe moet zoveel doen maar het heeft allemaal geen zin
Ik zou alleen maar willen slapen, ik ga mijn bed weer in

refr.
Ik lig en ik wacht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Nanjing

Sonam (januari 2012)

Adoptie reis

Recente Reisverslagen:

24 December 2012

Een jaar later...

21 September 2012

Op veler verzoek...

22 Februari 2012

Muziektip week 8

21 Februari 2012

Hij wordt al een grote jongen...

07 Februari 2012

Muziektip - een maand samen
Michel & Karen

Adoptie #1: Sonam - Nanjing, China: dec2011/jan2012 Adoptie #2: Sundy - Qujing, China: jan2015

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 198477

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Sundy (januari 2015)

29 December 2011 - 18 Januari 2012

Sonam (januari 2012)

Landen bezocht: