Even geduld aub... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Even geduld aub... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Even geduld aub...

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

22 September 2014 | Nederland, Waalwijk

Een jaar geleden maakten we trots bekend dat HET AFTELLEN begonnen was. We hadden toen (gelukkig...) echt niet kunnen vermoeden dat we nu nog steeds aan het wachten zouden zijn!

We houden de moed erin; het voorstel gaat echt wel een keer komen.
Afreizen in 2014 zal er niet meer inzitten, maar het zou geweldig zijn als we het jaar mogen afsluiten met een foto in ons handen!

• 22 September 2014 - 16:47

Patty:

Wat een wachttijd..... valt vast tegen.
    Maar..... met iedere dag die er voorbij gaat, komt het einde van het wachten dichterbij!
    Veel sterkte met wachten, en hopelijk snel een jubelbericht!
    Bij de meiling10 group was de ervaring dat als er dit soort berichten geplaatst werden, er daarna snel een fijn bericht volgde, hopelijk geldt dat voor jullie ook!

(via welke vgh?)

gr Patty

• 22 September 2014 - 17:53

Odette, Vincent En Quinn:

Wij duimen voor jullie mee en hopelijk komt er toch snel een keertje een einde aan deze wachttijd (en kan de volgende weer beginnen).
    Toi, toi toi....
    Liefs van ons.

• 22 September 2014 - 18:23

Tiny En Jopie:

We hopen dat er binnenkort een eind komt aan het lange wachten. We blijven jullie wel volgen.
    Veel sterkte en blijf hopen op een goede toekomst met z'n viertjes

Groetjes Tiny en Jopie

• 29 September 2014 - 19:27

Boukje Dijkstra:

Zelfs wij wachten vol spanning af, dus wat moet het wel niet spannend zijn voor jullie. Wij duimen op snel nog een (achter)neeftje of nichtje!

groetjes Boukje