Muziektip Dag 19 - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Muziektip Dag 19 - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Muziektip Dag 19

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

18 Januari 2015 | Nederland, Waalwijk

Kinderen Voor Kinderen - Vandaag gaan we je halen

https://www.youtube.com/watch?v=WYsRt5bzrv8

Vandaag gaan we je halen
Dat is een gek idee
M'n mama loopt te stralen
En steeds naar de wc
Ze noemen je een wonder
En iedereen is blij
Het is ook heel bijzonder
Maar ik wil weten, lijk je ook op mij

Wat ik het liefst weten wil
Misschien vind je het raar
Heb je dezelfde ogen
heb je ook hetzelfde haar

M'n vader loopt te zingen
Tien koffers volgepakt
Met allerlei babydingen
De papieren in zijn zak
We landen in een ver land
Ik zie kinderen, die lijken op mij
En ineens wil ik gaan rennen
Want ik wil naar jou, dat zusje van mij

Wat ik het liefst weten wil
Misschien vind je het raar
(Misschien vind je het raar)
Heb je dezelfde ogen
heb je ook hetzelfde haar
(Precies hetzelfde haar)

Wat ik het liefst weten wil
Misschien vind je het raar
(Misschien vind je het raar)
Heb je dezelfde ogen
heb je ook hetzelfde haar

Ik pak m'n mama bij de hand
Ze kijkt me lachend aan
Ze zegt dat ze veel van me houdt
Maar toch zie ik een traan
En dan zie ik opeens jouw koppie
Je bent echt heel erg klein
En ineens wil ik je zeggen
Dat ik jouw zusje, je grote zus wil zijn

Wat ik echt geweldig vind
Misschien vind je het raar
(Misschien vind je het raar)
We hebben dezelfde ogen
En hetzelfde haar
(Precies hetzelfde haar)

Wat ik echt geweldig vind
Misschien vind je het raar
(Misschien vind je het raar)
We hebben dezelfde ogen
En hetzelfde haar

Vandaag gaan we je halen
Dat is een gek idee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waalwijk

Sundy (januari 2015)

Weer op wereldse reis!

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2015

Zus en zo

28 Januari 2015

Foto's!!!!!

26 Januari 2015

Muziektip De eerste week thuis

26 Januari 2015

De eerste week thuis

18 Januari 2015

Muziektip Dag 19
Michel & Karen

Adoptie #1: Sonam - Nanjing, China: dec2011/jan2012 Adoptie #2: Sundy - Qujing, China: jan2015

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 198026

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Sundy (januari 2015)

29 December 2011 - 18 Januari 2012

Sonam (januari 2012)

Landen bezocht: