En ze heet.... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu En ze heet.... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

En ze heet....

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

16 Oktober 2014 | Nederland, Waalwijk

Het lange wachten op een voorstel heeft ook voordelen: ze hebben de formele stappen snel kunnen afronden. Vandaag is het laatste document ondertekend en nu is het officieel: SUNDY Qiu Shuang, geboren 12 augustus 2013, wordt onze dochter en zusje!

Ze woont momenteel in Qujing, provincie Yunnan.
Vanwege de kerst/nieuwjaar zit afreizen in december er waarschijnlijk niet meer in, dus gaan we er van uit dat we 2015 goed zullen beginnen: als Gezin Van Vier!!

• 16 Oktober 2014 - 14:14

Jopie En Tiny :

wat een geweldig nieuws voor jullie. Jammer dat je met de feestdagen niet samen kunt zijn, maar er komen nog jaren genoeg hierna

• 16 Oktober 2014 - 14:15

Wendy Den Dekker:

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet van de voorbereidingen.

Groeten,

Wendy ( mama van Finn en Senn )

• 16 Oktober 2014 - 14:44

Patty:

Je weet maar nooit, toch?
    4 a 5 weken tot afreistoestemming is eind november.... misschien nog een laatste reis net voor de kerst?
    Je kunt er altijd een keertje extra naar vragen, toch?
    Onze LOA kwam destijds op 19 november, TA 19 december en wij reisden op 9 januari. Ik vond het een hele speciale kerst; gewoon omdat je weet dat daarna je gezinnetje voor altijd anders is.
    Je kunt het nieuwe jaar niet mooier starten!!!

• 16 Oktober 2014 - 15:36

Odette, VIncent En Quinn:

Wat een mooie naam! En wat ik zo op de foto kan zien: ook een mooi meisje!
    En wie weet, zitten jullie misschien toch in één keer met nieuwjaar in China (is toch al eens eerder gebeurd). Maar zo niet, dan zal het jaar voor jullie super beginnen.
    We hopen snel alles te horen en te zien. Liefs van ons drietjes.

• 16 Oktober 2014 - 15:39

Anouschka:

Wat geweldig en wat is ze nog klein. Geniet van de voorbereidingen en de reis die komen gaat. Leuke naam. En wie weet hoe snel het gaat....

Groetjes,
    Anouschka

• 16 Oktober 2014 - 20:48

Jeanet En Benno Strengers:

Schiphol, we komen er weer aan! We genieten alvast met jullie mee. Wat een geweldig nieuws.
    Groetjes,
    Jeanet

• 20 Oktober 2014 - 12:34

Igor, Marlou, MaJin En Jibin:

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met het voorstel van jullie dochter.
    Een meisje uit Yunnan, dat belooft een mooie reis te worden. Onze dochter komt ook uit Yunnan.

Ook wij hadden 10 jaar geleden een voorstel in oktober en zijn toen half december nog afgereisd en hebben kerst in China gevierd. Heel bijzonder.
    Ik hoop dat jullie dit ook mogen ervaren en dat jullie nog verrast worden met een afreisdatum in december.

Geniet in ieder geval van de voorbereidingen.

groetjes,
    Marlou

• 27 Oktober 2014 - 21:02

Linda:

Gefeliciteerd met jullie dochter! Veel plezier met de voorbereiding naar jullie lieve meisje.
    Groetjes, Linda een anonieme meelezer;-))

• 29 Oktober 2014 - 22:02

Bas:

Ik lees net dat ze uit Yunnan komt. Yun betekent blijkbaar Wolk en Nan betekent Zuid. Ze komt dus uit Wolk Zuid. Die voelt zich in Wolluk Zuid ook vast snel thuis!

• 12 November 2014 - 21:58

Francette:

Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding. Wij zijn net terug vanuit Colombia. Ons lange wachten werd eindelijk ook beloond! hebben jullie nog contact met anderen?