Toch 2014!! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Toch 2014!! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Toch 2014!!

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

12 December 2014 | Nederland, Waalwijk

Op de valreep, maar we gaan nog nèt in 2014 naar China!!
Op 31 december zal ons vliegtuig opstijgen!
Als hier de vuurpijlen de lucht in schieten, zullen wij landen in Beijing.
We zijn dolblij een afreisdatum te hebben en zijn nu druk bezig ons things-to-do-lijstje af te werken. En dan kan het straks ècht beginnen: onze "Sundy Side of Life"!

• 12 December 2014 - 23:53

Francis En Piet:

Te gek nieuws, het gaat nu beginnen. Het wordt een drukke tijd, maar jullie weten waar jullie het voor doen. Sundy in jullie gezinnetje halen.

• 13 December 2014 - 08:39

Martijn En Leontine Van Eersel:

Wow, wat een mooi einde van dit jaar! En wat een prachtig begin van het nieuwe jaar! Wat heerlijk dat het nu eindelijk een keer vervroegd wordt, normaal lees je alleen maar over vertraging. Gefeliciteerd allemaal!

• 13 December 2014 - 10:54

Jopie En Tiny:

super nieuws. Ga je voorbereidingen treffen en begin het jaar 2015 met een super vooruitzicht.
    Ga genieten

• 13 December 2014 - 12:27

Vd Koelen:

Dus toch nog net op de valreep vertrek in 2014. 2015 wordt voor jullie HET jaar waarin jullie gezin wordt uitgebreid met een mooie dochter. Wij zullen er staan als jullie terugkomen op Schiphol!
    Succes met de laatste voorbereidingen en geniet ook nog eventjes van de feestdagen tussendoor!

• 13 December 2014 - 14:48

Erik, Jessica, Yue Lin En Kai:

Een mooier begin van 2015 konden jullie je niet wensen. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen. En een prachtige kerst samen. Dromen van een gezin van vier.

Lieve groeten van
    Erik, Jessica, Yue Lin en onze Yunnan boy Kai.

• 13 December 2014 - 19:12

Anouschka:

Goed nieuws. En een heel goed begin van 2015.

• 13 December 2014 - 19:51

Anouk En Sheng:

Fijn dat jullie dit jaar nog mogen afreizen. Een super goede start van 2015! Succes met de laatste voorbereidingen.

groeten Anouk en Sheng

• 14 December 2014 - 10:21

Oma Van Quinn:

Wat een mooi einde van het jaar 2014.
    En een nog mooier begin van een heel nieuw jaar.

Fijn ,dat we mogen meegenieten ,van jullie reis.

• 14 December 2014 - 20:48

Wendy, Martin, Finn En Senn:

Fantastische manier om 2014 af te sluiten! Goede reis en geniet van de voorbereidingen.

• 14 December 2014 - 21:11

Familie Van Boxel Akkermans:

Wat een goed nieuws!! Heel veel plezier met de voorbereidingen!

• 16 December 2014 - 10:00

Andy:

Heel veel plezier en sluit dat kleine meisje maar snel in je armen
    Groetjes Andy

• 16 December 2014 - 18:57

Guus En Tineke Peltenburg:

Wat een mooie afsluiting van 2014 en een nog mooier begin van 2015.
    Succes met de voorbereidingen en een hele goede reis!

Groetjes
    Guus en Tineke

• 23 December 2014 - 08:20

Willy Daal:

Hallo Karin en Michel,

Jullie gezinnetje wordt nu compleet. Dat is GELUK!!!!!!!! Veel plezier met het ophalen van dochtertje Sundy, goede reis en tot gauw.

• 27 December 2014 - 21:02

Peter, Annemarie En Wu Ping:

Hoi, we gaan dit geluk zeker weer volgen. Hele mooie reis toegewenst en veel plezier en geluk met zijn viertjes!

• 28 December 2014 - 02:35

Michèl Roskam :

Heb jullie 3en zoëven gemaild.

Diep, intens welgemeend, respect om op jullie K&M/M&K; sámen met Sonam, gedeelde Wijze ons allemaal te laten voelen wat oprechte Liefde behelst.

Namaste,
    travel safe v.v. en wees ook gerust trots op die jullie zijn!

Cya soon,
    all 4 of you.

X!2theMaxxx,
    M.

• 29 December 2014 - 20:21

Jeannette Coppens:

Hallo Karen en Michel,

Wij wensen jullie een hele goede reis, en geniet samen als jullie Sundy in jullie armen kunnen sluiten. Wij zullen jullie volgen via de site.
    Liefs Jeannette en Ton.

• 31 December 2014 - 15:14

Hans, Meddy, Vera:

Hallo Michael en Karin,

Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier met het ophalen van jullie dochtertje Sundy! Geniet ervan
    Groetjes Hans, meddy, Vera