Muziektip Dag 9 - Reisverslag uit Kunming, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Muziektip Dag 9 - Reisverslag uit Kunming, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Muziektip Dag 9

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

08 Januari 2015 | China, Kunming

Blof - Omarm me

http://www.youtube.com/watch?v=8Dl_Bu8kndM

Hoe ver je gaat,
heeft met afstand niets te maken
Hoogstens met de tijd


En ik weet niet hoe het komt
dat ik weg wil
maar het treft me hard en zuiver
en het houdt hardnekkig stand
dus hier sta ik met een uitgestoken hand


Lief, ga dan mee en omarm me, omarm me, omarm me
Lief, ga dan mee en omarm me, omarm me, omarm me
En breng me nergens heen


Hoe diep je gaat,
heeft met denken niets te maken
Hoogstens met een wil


En het voelt alsof ik weet
waar ik heen ga
en het leidt me in het donker
en het spot met mijn verstand
dus hier sta ik met een uitgestoken hand


Lief, ga dan mee en omarm me, omarm me, omarm me
Lief, ga dan mee en omarm me, omarm me, omarm me
En breng me nergens heen


Lief, ga dan mee, omarm mijn lijf en leden
omarm mijn waanideeën
omarm me, omarm me
lief ga dan mee, omarm heel mijn verleden
omarm de zeven zeeën
omarm me, omarm me
en breng me nergens heen


Hoe recht je staat,
heeft met zwaarte niets te maken
hoogstens met de wind

  • 08 Januari 2015 - 22:49

    Jeannette Coppens:

    Hallo Karen en Michel,
    wat geweldig dat Sundy haar eerste lachje heeft laten zien, dan voelt ze dat de twee mensen die haar nu omringen en verzorgen het heel goed met haar voorhebben. Ik kan me zo goed voorstellen hoe fijn dat voor jullie is. Hopelijk blijft het verder allemaal goed gaan met Sundy, want waar komt die koorts vandaan?
    Tandjes krijgen misschien, of er zit een verkoudheidje in de weg, het is af en toe raden , toch?
    Maar geniet maar van haar en de omgeving, en sorry dat ik er ook een beetje schuldig aan ben dat jullie te laat naar bed gaan, want rust is ook hard nodig.
    Tot mails maar weer, lieve groeten van Jeannette en Ton.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Kunming

Sundy (januari 2015)

Weer op wereldse reis!

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2015

Zus en zo

28 Januari 2015

Foto's!!!!!

26 Januari 2015

Muziektip De eerste week thuis

26 Januari 2015

De eerste week thuis

18 Januari 2015

Muziektip Dag 19
Michel & Karen

Adoptie #1: Sonam - Nanjing, China: dec2011/jan2012 Adoptie #2: Sundy - Qujing, China: jan2015

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 198335

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Sundy (januari 2015)

29 December 2011 - 18 Januari 2012

Sonam (januari 2012)

Landen bezocht: