Muziektip Dag 2 - Reisverslag uit Peking, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu Muziektip Dag 2 - Reisverslag uit Peking, China van Michel & Karen Kamp - WaarBenJij.nu

Muziektip Dag 2

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg Michel & Karen

01 Januari 2015 | China, Peking

Blof - Een manier om thuis te komen

http://www.youtube.com/watch?v=OAMq8ur-DK0

Ik bouwde bruggen van steen
maar zonder water.
Ik reisde overal heen
veel verder dan ik kon.
Totdat ik opnieuw begon
en mijn bergen overwon
Niet moedig en niet bang
zag ik hoe je bij me kwam.

(refrein)
En de grond kust zacht je voeten.
Zij is met je, elke stap.
En elke dag zal ze vertrouwd zijn.
Ze zal je dragen.
Want de grond kust zacht je voeten.
Zij is hier en in je dromen.
Is ze als je wilt altijd.
Een manier om thuis te komen.

Je hoeft de diepte niet in
om de wereld te begrijpen
Maar klim zo hoog als je kan en
overzie het dan,er valt zoveel te kijken
Ik zal je geven wat ik kan
Wees maar moedig,wees maar bang
En als de deur achter je dichtvalt
dan voel ik je mond nog op m'n wang

(refrein)
En de grond kust zacht je voeten.
Zij is met je elke stap.
En elke dag zal ze vertrouwd zijn.
Ze zal je dragen.
Want de grond kust zacht je voeten.
Zij is hier en in je dromen.
Is ze als je wilt altijd.
Een manier om thuis te komen.

  • 01 Januari 2015 - 21:23

    Jeannette Coppens:

    Hallo Karen en Michel,
    Fijn dat de reis goed is gegaan, en uiteindelijk ook een bed om echt even goed op te kunnen slapen, dat zal hard nodig zijn, om goed in je lijf te zitten. Er komt natuurlijk weer veel op jullie af de komende weken, dus wat rust is niet verkeerd, toch?.Wel fijn dat alles zowat hetzelfde is, dat geeft ook weer wat meer rust.
    En nu op naar het echte doel, Sundy binnenkort ophalen en jullie armen om haar heen , wij leven enorm met alles mee, ook met de opa's en oma's, waar het opnieuw ook heel spannend voor is.
    Veel geluk samen, dat wensen wij jullie toe.

    Heel veel liefs van Jeannette en Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Sundy (januari 2015)

Weer op wereldse reis!

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2015

Zus en zo

28 Januari 2015

Foto's!!!!!

26 Januari 2015

Muziektip De eerste week thuis

26 Januari 2015

De eerste week thuis

18 Januari 2015

Muziektip Dag 19
Michel & Karen

Adoptie #1: Sonam - Nanjing, China: dec2011/jan2012 Adoptie #2: Sundy - Qujing, China: jan2015

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 198434

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Sundy (januari 2015)

29 December 2011 - 18 Januari 2012

Sonam (januari 2012)

Landen bezocht: